All times are UTC + 1 hour [ DST ]




Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: INTERWIEV : BRANN DAILOR, BUBNJAR BANDA MASTODON
PostPosted: Fri Nov 24, 2006 10:59 am 
Offline
Dread Knight
Dread Knight
User avatar

Joined: Sun Feb 06, 2005 9:00 pm
Posts: 2990
Location: Undercity
Show Mastodon-Tool odrzan 16. studenog ove godine u Italiji (Jesolo, Venecija) bio je dobra prilika za “upecati” momke iz Mastodona. Termin za susret s njihovim managerom bio je zakazan ispred Palasporta u 16 sati tog odvratno hladnog i maglovitog poslijepodneva. I dok sam sva sludjena voznjom (nakon sedam godina mog boravka u Italiji jos uvijek imam paranoju od automobila) utipkavala sms gospodinu Andy Tinsley-u da sam stigla, ubrzo se pokazalo da je mr. Tinsley jedan vrlo simpatican i praktican stariji momak koji me vec cekao pred ulazom. Mora da sam bila prvi predstavnik press gnjavatora tog dana (Mastodon su vec odradili show u Torinu, Firenzi i Riminiju). Ulazimo u frizider Palasporta i zaticemo tri cetvrtine banda, udubljene u e-mailove na kompjuterima. Prvi je sa tipkanjem zavrsio Dailor, i hvala ti boze, intervju realiziramo u ugrijanoj garderobi.

RECI MI KAKO JE PROTEKAO EUROPSKI TOUR DO SADA?
BD: Pa, nije bas lako kad otvaras koncert jednom bandu koji je mnogo veci od tebe. Cinjenica je da je mnogo karata bilo rasprodano vec prije samog pocetka toura, tako da je za nas to bila odlicna prilika da nas vide i cuju ljudi koji nikada nisu culi za nas. A upravo se to i dogadjalo do sada, recimo da je posluzilo svrsi. Osim toga, Tool su nasi vrlo dobri prijatelji, tako da je tour protekao fino u druzenju.

OVO NIJE PRVI PUT DA GOSTUJETE U ITALIJI?
BD: Bili smo cini mi se, vec cetiri puta ovdje…

OPROSTI NA ZNATIZELJI, ALI JEDAN MOJ POZNANIK ISPRICAO MI JE DA VAS JE IMAO PRILIKU VIDJETI PRIJE PET, SEST GODINA DOK SE JOS BILI RELATIVNO NEPOZNAT BEND U EVROPI, TE DA STE SE SKORO POTUKLI S ORGANIZATORIMA JER STE UMJESTO DOGOVORENIH 40 IMALI SAMO 20 MINUTA ZA SVIRKU?
BD: …gdje se to dogodilo?

THIENE, VICENZA!
BD: Ne sjecam se zaista…(Nakon dubokog razmisljanja, Brann je upitao Brenta Hindsa, gitaristu/vocala koji je upravo usao u garderobu jel’ zna nesto o tome na sta mu ovaj odrecno mase glavom. Uslijedio je smijeh.)

OK, NAKON RAZBIJANJA LEDA, DA SE VRATIMO NA VAS NOVI RELEASE, BLOOD MOUNTAIN! PRIMIJETILA SAM DA KAO GOSTUJUCE VOKALE IMATE SCOTT KELLY-ja, JOSHUA HOMME-a I CEDRIC BIXLER-ZAVALA-u. KAKO TO?
BD: Nakon jednog zajednickog toura sa Voulture, Scott Kelly (Neurosis) je postao moj dobar prijatelj s kojim se cesto cujem i druzim. Osim toga Neurosis su imali ogromnog utjecaja na nas i bez njih mozda danas ne bi bili ovdje. Ta velicina, sporost…imaju predivan masivan zvuk sa ponekim utjecajem Swans, a istovremeno zvuce kao nitko drugi i imaju svoj prepoznatljiv zvuk, ali mozda je bolje da to provjeris sama. Tu je i Josh iz Queen Of the Stone Age takodjer moj dragi prijatelj, zatim Cedric iz Mars Volta, tako da je njihovo sudjelovanje u snimanju naseg albuma bio prirodni tijek dogadjaja, ili ako hoces malo soli i bibera u svemu tome. To su sve ljudi koje vrlo postujemo, a glazba koju stvaraju nas je uveliko inspirirala.

JESTE LI ZADOVOLJNI PRODUKCIJOM, KAKO TO DA STE SE OPET ODLUCILI ZA MATT BAYLESA?
BD: Pa Matt je producirao nasa tri prethodna albuma. Obzirom da su se dogodile velike promjene, promijenili smo label, management, zeljeli smo mirno uci u studio i bez nervoze raditi sa covjekom koji je vec imao iskustva i radio sa nama. Osim toga svidja mi se nacin na koji radi i njegov sound, tako da mislim da je to bio dobar potez za nas novi album.
PRIMIJETILA SAM DA JE SVAKI VAS ALBUM POSVECEN JEDNOM ELEMENTU (Remission-vatra, Leviathan-voda, Blood Mountain-zemlja). ZNACI LI TO DA CE VAS NOVI RELEAS BITI POSVECEN CETVRTOM ELEMENTU, ODNOSNO, DA NA NEKI NACIN PLANIRATE PROCES KREIRANJA ALBUMA? KAKO NASTAJE JEDAN MASTODON ALBUM?
BD: …pa mislim onako konkretno, da je Zemlja kao pocetni koncept dobar pocetni motiv na kojem smo poceli graditi novi album, sa svim cudovistima, mitoloskim stvorenjima i cudnim situacijama koje se mogu kreirati iz svega toga. Slicno je bilo kad smo odlucili obraditi vodu, ocean kao element. Jednostavno me privukao Melvillov “Moby Dick” i ta zamisljena scena gorostasa probodenog harpunom koja dijelom oslikava i nase mentalno stanje. Tim smo light motivima zeljeli podcrtati upravo taj mastodontski karakter zvuka koji smo zeljeli napraviti. Sto se tice “Remission”, sve je pocelo od jednog sna u kojem sam sanjao goruceg feniksa koji pada, i otuda taj “feniks” koncept konja u plamenu. Remission je forgivness album.

DA LI SE UVIJEK RADI KONKRETNO O LJUBAVI KAO GENERATORU INSPIRACIJE, ILI SE DOGODILO NESTO DRUGO?
BD: Pa, uvijek pocinjemo glazbeno obradjujuci sva ta mitoloska stvorenja, nazovimo ih “mastodon beasts”, taj paradoks dobrog i zla…Vise volimo pisati u tom metaforickom kontekstu. Znas, puno bandova doslovce izbaci konkretne situacije koje ih uznemiravaju, svoje strahove ili traume iz proslosti. Medjutim, ja mislim da su sve to komadici jednog velikog puzzlea, da ima jednog sveobuhvatnijeg, samospoznanstvenijeg nacina progovarati o svemu tome. Vec smo poceli razmisljati o nasem slijedecem albumu i cetvrtom koncept elementu. Bit ce to wind record, nekakvo astralno putovanje sa japanskim banshees…nisam siguran, jos sam u fazi prikupljanja ideja…Evo, znam samo da smo u posljednje vrijeme jako slusali King Krimsson (sto se osjeti i na Blod Mountain), Mars Volta, i moguce je da ce se to odraziti na slijedecem albumu…ali dok ne udjemo u studio, ne mogu predvidjeti kako ce to zvucati.

U KOM OMJERU OSTALI CLANOVI BANDA DOPRINOSE ARANZMANIMA ILI SONGWRITTINGU?
BD: Ja mislim da dosta vjerno predstavljamo ideju kako bi jedan pravi band doista trebao funkcionirati. Cesto mi se dogadja da nakon povratka sa toura jednostavno ne mogu zaspati, vrte mi se ideje po glavi, onda odem do Billa (gitariste) i prokomentiramo zajedno eventualni pravac u kojem bi mogli ici…ili neko ima par dobrih rifova koji se ne uklapaju nigdjei onda zajednicki “gradimo” svaki svojim idejama i isprobavamo rjesenja. Postoji jedan dobar “polarity”, nema da netko vuce na svoju stranu ili diktira kreativni proces. Obicno vocal dolazi na kraju, a sto se tice tehnicke strane glazbe, vrlo smo se potrudili u Blood Mountainu.

KOLIKO STE VREMENA PROVELI U STUDIJU?
BD: Poceli smo sa snimanjem 12. veljace, a u svibnju smo imali u rukama gotovi proizvod. Oduzmimo jedno tjedan dana za miksanje u njujorskom studiju…bilo je to nesto kao desetak sati provedenih u studiju na dan, od cega bismo najveci dio provodili gledajuci video Frank Zappe i ulazeci na pet minuta za poliranje. Nakon toga dosli smo kuci i poslusali material na stereo uredjaju, primijetili da treba srediti ovaj ili onaj detalj i to bi bilo to.

PRIMIJETILA SAM DA JE NASILNI, AGRESIVNI ZVUK SA PRVIH ALBUMA USTUPIO MJESTO NESTO PROGRESIVNIJEM IZRAZAJU?
BD: Ne znam kako bi rekao, sto vise godine prolaze, to vise se iskustva i znatizelja mijenjaju i evoluiraju. Mi nismo osobe koje mogu kontrolirati taj comming out, tu inspiraciju, niti je mozemo rasclaniti, pozvati …ona dolazi po svom nahodjenju kako ona hoce, i pitanje je da li ce doci uopce. Ne mozes silovati kreativnost. Osim toga nismo vise isti oni ljudi koji su napravili “Remission” npr., ne mozemo se ukopati u ono vrijeme niti raditi iste albume.

ZASTO STE ODLUCILI PROMIJENITI LABEL? ZASTO WARNER I BOJITE LI SE DA CE VAS MAJOR NA NEKI NACIN “PREGAZITI”?
BD: Pa sve je pocelo jos dok smo snimali album za Relapse, jednostavno bismo sreli ljude, neobavezno porazgovarali, popili pivo, da bi zatim njih 4 ili 5 pokazalo interes da potpisemo za njih. Nije da smo zeljeli potpisati bas za Warner…bili su tu momci iz Epica i drugih kuca i svi su redom bili vrlo ljubazni i izgledali su nam vrlo nepatvoreni u odnosu prema nama. I tu je bio jedan moment, prekretnica kada smo upitali sami sebe sto zelimo od Mastodon kao benda. Nije da prodajemo sami sebe, nije nam bila vazna velicina label. Warner nam je samo ponudila pristojan ugovor koji ce nam omoguciti nesto ugodniji zivot u odnosu na dosad. Sigurno da smo dobro odmjerili da ne potpisemo za major u smislu da nam oni odredjuju sto kako i gdje svirati. Dok smo mi bili na touru, nasi odvjetnici i manager su se protrudili sastaviti ugovor onako kako smo mi to zeljeli u smislu da nam ne upropaste sve ovo sto smo do sada izgradili. Vjerujemo im, tako da smo se ukrcali na ovaj vlak.

JEDNOM STE SAMI SEBE DEFINIRALI KAO CRUSTY PROGRESSIVE BAND. MOZES LI MI TO KOMENTIRATI?
BD: (Smije se…) Pa crusty u smislu da se radi o necem vrlo prljavom, vrlo zakorjelom…Crusty u smislu izvjesnog punk pristupa. Recimo da sam u periodu odrastanja kad sam imao osamnaest, pripadao jednom squotu na Menhetnu koji je redovito ispisivao i “prljao” vlakove…Recimo, Motorhead su crusty i cini mi se da imamo i taj pecat otprilike…Istovremeno, progressive kojem tezimo u posljednje vrijeme je cist i jasan…sound koji je podlozan mjenama…inspiracijskim utjecajima.

HVALA ZA TVOJE VRIJEME I INTERVJU!
BD: You’re welcome! See ya on show tonight!

RAZGOVARALA: Olivera Milosavljevic


Image Image

_________________
Image
Image
Image
Image
Image
Hawk Designs - Web design | Web development | Web hosting | SEO


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Web design & development: Hawk Designs


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group